Hallon och Vimla uppdaterar sina kampanjer

Flera mobiloperatörer passar på att marknadsföra riktigt bra kampanjer under november månad. Ofta marknadsförs kampanjerna som Black Month, Black Weeks eller liknande. Detta anspelar så klart på Black Friday som infaller den 29 november i år.

Att kampanjperioderna numera är väldigt mycket längre än bara under just Black Friday har också lett till flera mobiloperatörer genomför mindre korrigeringar/förbättringar på sina erbjudande under tiden som leder fram till den traditionella rea-dagen. Först ut att uppdatera sina erbjudande i år är Hallon och Vimla.

Hallon

Hallon lanserade sin kampanj “Black Weeks” förra veckan. Idag har det valt att sänka priserna ytterligare. Dock enbart på ett mindre antal abonnemang. Det gäller primärt på de abonnemang med mer data där det nu ger ytterligare 10 kr rabatt i 4 månader. Detta gäller för deras ordinarie abonnemang samt barn- och studentabonnemang. Deras seniorabonnemang och företagsabonnemang förblir oförändrade.

Vimla

Även Vimla har gjort uppdateringar i sin kampanj som de kallar “Black Month”. De har förvisso exakt samma priser men lagt till en surfpott på 50 GB till samtliga abonnemang. Enligt oss är detta en betydlig förbättring i jämförelse med det tidigare erbjudandet. Speciellt om du är intresserad av ett abonnemang med lite mindre surf.

Vad händer framöver?

Det är fortfarande nästan 2 veckor kvar till Black Friday så det är nog inte omöjligt att vi kommer se flera uppdateringar av olika kampanjer. Dock tror vi inte på några större ändringar. Men har du inte bråttom att teckna ett nytt mobilabonnemang kan det ändå finnas skäl att ha lite is i magen och avvakta till nästa vecka.

Lycka till!

1 svar på ”Hallon och Vimla uppdaterar sina kampanjer”

Lämna en kommentar